AI & content: efficiëntie meets menselijke touch
"Kan [insert AI tool] dat niet gewoon doen?"
Een vraag die je als marketeer steeds vaker hoort. Tuurlijk kan dat. Maar hoe zorg je dat de output ook daadwerkelijk aan jouw verwachtingen voldoet?
Vitaminstore zet AI niet in om werk te vervangen, maar om werk te versnellen en te verbeteren. Een klein marketingteam vraagt om slimme oplossingen. Bijvoorbeeld door een eigen GPT te bouwen. Zo besparen ze 400+ uur op een grootschalig copywriting project, terwijl hun content net zo betrouwbaar en authentiek blijft als altijd. Of door onderdelen van het blogproces te automatiseren zonder dat je de regie uit handen geeft. Hierdoor komt er weer tijd vrij voor de onderdelen waar jouw expertise onmisbaar is (en daar weer waar mogelijk te automatiseren).
In deze sessie ontdek je:
- Waarom AI jou niet vervangt, maar je jezelf x 10 inzetbaar maakt.
- Hoe AI je helpt met authentieke content – als je weet hoe.
- Hoe je zelf bepaalt welke taken AI kan overnemen en waar je de 'human in the loop' houdt.
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?

Caya Kerkhof
Caya Kerkhof is Content Lead én AI Lead bij Vitaminstore, waar ze AI bedrijfsbreed integreert – van marketing tot finance en category management.
Met 7+ jaar ervaring als marketeer in B2C, B2B en hospitality draait Caya’s aanpak altijd om de klant. Wat beweegt mensen? Hoe zorg je dat content niet alleen zichtbaar is, maar ook écht waarde toevoegt? Bij Vitaminstore, Website van het Jaar 2024, vertaalt ze deze principes naar content die raakt, activeert en impact maakt. Door het slim combineren van technologie, neuromarketing en scherpe copy, zet ze AI in om efficiënter en creatiever te werken – zonder de menselijke touch te verliezen.