Sprekers
Dit zijn de sprekers van Emerce Digital Marketing Live!
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
Kitty Neuhaus-Bakker spreekt over hoe grote merken inspelen op visuele search op Pinterest en deelt haar drie top tips over je op een simpele manier meer omzet uit Pinterest marketing kunt halen.
Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
Wat als technologie iemand die is overleden, opnieuw tot leven zou kunnen brengen? Met Virtual Bart onderzoekt omroep BNNVARA deze vraag. Want wat gebeurt er als een digitale kopie van Bart, de oprichter van BNN, 22 jaar na zijn dood weer tot leven komt met zijn eigen (b)artificial intelligence en reageert op de wereld van nu?
Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.
Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
Wat als je ontdekt dat je geen extra software meer nodig hebt maar je alles al in huis hebt? AI maakt jouw bestaande stack compleet. Naast die 14.385 tools is er nog maar een skill die telt.
Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Charida legt de vinger op de zere plek, en bespreekt een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ze laat zien wat er nú al gebeurt met real-life cases, uit echte organisaties en wat dit vraagt van marketeers hun skillset.
In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
With CTV becoming one of the fastest growing advertising platforms, ShowHeroes’ Global Director of CTV, Sarah Lewis, will explore the future of creativity in CTV advertising.
AI agents zijn booming, maar hoe je ze het beste kan inzetten in je team vertelt Jonas je aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden.
Bart neemt je in een energieke sessie mee in de laatste ontwikkelingen en skills die veelgevraagd zijn in tijden van AI. Bart schetst de belangrijkste ontwikkelingen, geeft veel best practices en deelt wat bedrijven morgen nodig hebben.
Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.
Deze keynote daagt marketeers, CMO’s en strategen uit om verder te kijken dan alleen goedkope impressies en bewust te kiezen voor de plekken die echte impact leveren. Niet elke impressie is gelijk.
Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.
Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.
Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
Erwin Commijs en Niek Custers bespreken de nieuwste trends, regelgeving en technologische ontwikkelingen op het gebied van digitale toegankelijkheid. Je leert hoe je jouw digitale kanalen optimaliseert voor alle gebruikers, zonder in te leveren op creativiteit of gebruiksvriendelijkheid.
In deze sessie brengt Thijs de hype in de praktijk en laat hij zien hoe agents vandaag al echte waarde toevoegen.
In deze presentatie laat Daniel zien hoe PostNL Media Services is uitgegroeid tot een krachtig advertentieplatform binnen de PostNL app. Je volgt het pad van idee naar livegang – inclusief de keuzes, obstakels en inzichten die het verschil maakten.
In deze sessie neemt Erik je mee in hoe je meer marriage materiaal aantrekt, meer relaties aangaat en meer relaties aanhoudt. Door je Customer experience centraal te zetten in alle fasen van de klantreis. Zo ga jij van one-night-stands naar marriage material en creëer je marketing polygamie.
Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.
Tije deelt in deze sessie wat het betekent om als organisatie echt AI-first te zijn en hoe wij het zijn geworden. Spoiler: dat gaat verder dan een ChatGPT Plus abonnement voor iedereen. AI moet een strategische prioriteit krijgen en geïntegreerd worden in alle bedrijfsprocessen.
A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.
A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.
Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen
Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.
Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.
Bastian will break down the current state of CTV in the Dutch market highlighting emerging trends, the role of native versus instream formats, and the growing importance of the open web as an alternative to walled gardens. He’ll also reveal how Teads is helping brands navigate this landscape with innovative solutions like Teads Audiences, a powerful data-targeting framework, and the CTV Homescreen, a high-impact entry point designed to capture viewer attention and drive meaningful results.
Tijdens deze sessie neemt Bart je mee in deze trend en laat hij je aan de hand van diverse praktijkcases zien hoe deze baanbrekende technologie effectief kan worden ingezet binnen de e-commerce domeinen van marketing, service en operatie. Een inspirerend inkijkje in een toekomst waarin menselijke creativiteit en digitale innovatie hand in hand gaan.
Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.
Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.
Deze presentatie belicht ook baanbrekende trends en concrete use cases die laten zien hoe AI niet langer een experiment is, maar een strategische hoeksteen voor digitaal succes. Als je de toekomst van programmatic advertising onderzoekt, helpt deze sessie je te begrijpen hoe u de juiste AI-modellen op de juiste plaatsen kunt toepassen, zodat u schaalbare, ethische en impactvolle resultaten kunt behalen in een steeds complexer ecosysteem.
In this Bazaarvoice Connect Session more about: how leading brands activate UGC at scale to enhance engagement and credibility, how to turn customers into brand advocates by fostering authentic content creation &how to maximize UGC across channels—from social to digital to in-store—to drive measurable results.
Ontdek hoe innovatieve technologie de verborgen overlap tussen paid en organische resultaten onthult, waarbij de gevallen waar de media spend de kosten opdrijft zonder duidelijke waarde worden geïdentificeerd.
In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶
In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶
Ontdek hoe AI-gedreven personalisatie, dynamische content en geautomatiseerde A/B-testen zorgen voor een unieke winkelervaring die bezoekers converteert.
In deze sessie neemt Stijn, met 10+ jaar SEO-ervaring, je mee in het steeds veranderende Google-landschap en hoe slimme inzet van SEO-data je concurrentie kan verslaan.
Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.
Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.
Ontdek tijdens deze sessie hoe trouwe merkambassadeurs te creëren zijn en hoe je de concurrentie voorblijft.
Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.
Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.
Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.
Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.
De AI-revolutie is begonnen. Deze sessie biedt concrete handvatten om marketingstrategieën toekomstbestendig te maken en de zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekomgevingen te versterken.
Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶
Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.
In deze sessie bespreekt Chrissie de opkomst van synthetische media: media die volledig of deels gegenereerd is met behulp van generatieve AI-tools. Daarnaast zoomen we in op een aantal fundamentele vragen.
In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.
In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.
Build Customer Experiences as dynamic as your customers are. Composable Customer Experience (CCX) gives brands the flexibility to design customer journeys that are modular, fast, and personalized. By leveraging MACH architecture principles, marketers gain more control and speed without depending heavily on IT. During this session Rik will explain how to adopt to this shift, transforming CX into a dynamic system that evolves with customer expectations.
Samen met andere marketingprofessionals voer je het gesprek over de cruciale overgang van losse pilots naar duurzame integratie van AI in je processen. Krijg praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en een concreet stappenplan aangereikt om AI succesvol te verankeren in je marketingaanpak.
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
Learn how to solve common process challenges and improve experimentation efficiency across different teams and brands using AI and automation tools. Increase the speed of testing and gain valuable insights faster.
Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.
Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.
Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen
Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.
Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.
In deze roundtable leer je wat de drijfveer is van de verschillende generaties om zich te binden aan een merk, en bespreken we welke tactieken en (AI) tooling jij in kunt zetten om als merk direct meer waarde en merkbinding te genereren.
Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.
In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
Ronald is presentator, dagvoorzitter en bovenal media-entrepreneur. Van tv, radio, podcasts, webinars tot events op het gebied van innovatie, digital, ondernemen, marketing tot tech. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Daarnaast adviseert hij uiteenlopende bedrijven als lid van de Raad van Advies. Ronald is eigenaar van RTV MEDIA.
Marielle van Schie is Partnership Director Motion bij GroupM, wereldleider op het gebied van mediaplanning en -inkoop. In deze rol richt zij zich op het initiëren van strategische samenwerkingen met nieuwe partners, waaronder streamers en social platforms, en het ontwikkelen van innovatieve commerciële proposities, formats en IP. Haar werk draagt direct bij aan de versterking van de wereldwijde Motion-propositie van GroupM.
Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes.
Tomas Hesseling is een ervaren freelancer en strategisch adviseur met meer dan 15 jaar expertise in digitaal en e-commerce. Als mede-oprichter van ShopWorks, nu Strix Nederland, vergaarde hij diepgaande kennis van e-commerceplatforms en het technische landschap.
Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met ervaring in het oprichten en doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie.
Stephan Makatita is een ervaren interim marketingstrateeg en communicatiemanager met een sterke passie voor digitale transformatie en maatschappelijke impact.
Birgit Boing is een gedreven Retail professional met ruim 12 jaar ervaring in Media, Marketing, Omnichannel Strategieën, AI & Digitale Transformatie. Haar ervaring omvat een sterke combinatie van werken met lokale en internationale retailers.
Chantal van Binsbergen denkt mee met organisaties en merken over het vormgeven en concretiseren van hun toekomst. Het scherpstellen van de missie en het creëren van draagvlak is haar specifieke kracht.
Als business coach begeleidt Marian professionals in hun groei. Met 30 jaar ervaring als Interim- en Programma manager bij tientallen toonaangevende bedrijven in uiteenlopende branches, begrijpt Marian als geen ander hoe verandering in je voordeel kan werken, en hoe je het Umfeld waarin je werkt kunt beïnvloeden.
Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden.