Sprekers

Dit zijn de sprekers van Emerce Digital Marketing Live!

Oanh Pham
Philips

Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.

De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B
Rutger Tuit
Google

Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.

Panel: Digital AdSpend study 2024
Cesar Swart
Philips

Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.

De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B
Erik Liebe
(voorheen) Unilever

In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.

Succes in de social commerce revolutie
Florian Boelman
Funda

In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.

Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven
Alex Bloemendal
Zeeman

In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.

Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
Scott van der Winden
HEMA

In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.

Hoe HEMA organic social media inzet om hun merkliefde te vergroten
Kitty Neuhaus-Bakker
Pinterest

Kitty Neuhaus-Bakker spreekt over hoe grote merken inspelen op visuele search op Pinterest en deelt haar drie top tips over je op een simpele manier meer omzet uit Pinterest marketing kunt halen.

Pinterest: performance met visuele search en positiviteit
Edgar Molenaars
KPMG

Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.

Nieuwe spelregels voor bureaus: prioriteren, vernieuwen en samenwerken met Gen AI
Caya Kerkhof
Vitaminstore

In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?

AI & content: efficiëntie meets menselijke touch
Maartje Sol-van Beuningen
BNNVARA

Wat als technologie iemand die is overleden, opnieuw tot leven zou kunnen brengen? Met Virtual Bart onderzoekt omroep BNNVARA deze vraag. Want wat gebeurt er als een digitale kopie van Bart, de oprichter van BNN, 22 jaar na zijn dood weer tot leven komt met zijn eigen (b)artificial intelligence en reageert op de wereld van nu?

Wat als Bart de Graaff ontwaakt als (b)artificial intelligence?
Nikki Duijkers
NRC

Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.

Honderden journalistieke ads per jaar, hoe manage je dat effectief?
Maaike Aarts
Kia

Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶

Wat jij kunt leren van de succesvolle social media strategie van Kia
Tim van der Wiel
GoSpooky

In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.

Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping
Ingmar de Lange
Mountview

Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.

Hoe Nike z’n merk afbrak en $150 miljard aan waarde verloor
Iris Withuis
Hogeschool Rotterdam

In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.

Menselijkheid in virtuele influencers
Frans Riemersma
MartechTribe/Beeckestijn

Wat als je ontdekt dat je geen extra software meer nodig hebt maar je alles al in huis hebt? AI maakt jouw bestaande stack compleet. Naast die 14.385 tools is er nog maar een skill die telt.

14.385 tools. Een skill om ze te temmen en je budget te verdubbelen
Inge Ligthart
Dawn

Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.

Nieuwe spelregels voor bureaus: prioriteren, vernieuwen en samenwerken met Gen AI
Theo van der Zee
ConversionReview

In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.

Websites optimaliseren voor duurzame strategie
Charida Dorder
AI Marketing Academy

Charida legt de vinger op de zere plek, en bespreekt een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ze laat zien wat er nú al gebeurt met real-life cases, uit echte organisaties en wat dit vraagt van marketeers hun skillset.

AI en het begin van het einde van marketing
Chantal Smink
SEO & Content Marketeer

In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.

Van AI tot zero-click marketing: het is tijd voor een contentrevolutie
Etienne Donicie
Schrijven voor het Brein

De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.

SEO in het AI-tijdperk: nieuwe strategieën voor digitale marketeers
Thomas Groot
stichd/PUMA

In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.

Manchester City: Digital Marketing op Champions League niveau?
Sarah Lewis
ShowHeroes

With CTV becoming one of the fastest growing advertising platforms, ShowHeroes’ Global Director of CTV, Sarah Lewis, will explore the future of creativity in CTV advertising.

Unlocking the Potential of CTV Creatives
Jonas Braadbaart
Lodestone Digital

AI agents zijn booming, maar hoe je ze het beste kan inzetten in je team vertelt Jonas je aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden.

Hoe zet je AI agents in om het meeste uit je marketing team te halen
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

Bart neemt je in een energieke sessie mee in de laatste ontwikkelingen en skills die veelgevraagd zijn in tijden van AI. Bart schetst de belangrijkste ontwikkelingen, geeft veel best practices en deelt wat bedrijven morgen nodig hebben.

De laatste AI en Digital skills die jou een voorsprong geven
Marvin Vacquier Droop
Confirm

Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.

Panel: Digital AdSpend study 2024
Roy Huiskes
chapter42

In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.

De ROI van content: zin of onzin?
Bouke Vlierhuis
Contentmarketeer

In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.

De ROI van content: zin of onzin?
Chantal Smink
SEO & Content Marketeer

In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.

De ROI van content: zin of onzin?
Delaney Goodwin
Channel Factory

Deze keynote daagt marketeers, CMO’s en strategen uit om verder te kijken dan alleen goedkope impressies en bewust te kiezen voor de plekken die echte impact leveren. Niet elke impressie is gelijk.

From safe to suitable: smart buying over cheap media
Marco van de Lisdonk
Channel Factory

Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.

Roundtable 8: From safe to suitable: smart buying over cheap media
Rik Fontein
Channel Factory

Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.

Roundtable 8: From safe to suitable: smart buying over cheap media
Sama Asali
Optimizely

Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.

How to scale and optimize your content supply chain
Mats van Essen
Netprofiler

Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.

AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Dyon Metselaar
Netprofiler

Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.

AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Jeroen de Graaf
Ematters | RapidSugar

In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.

Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Lukas Roeling
Redkiwi

In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.

De volgende stap in performance branding: branded SEO
Willem Nales
Redkiwi

In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.

De volgende stap in performance branding: branded SEO
Erwin Commijs
ZIGT

Erwin Commijs en Niek Custers bespreken de nieuwste trends, regelgeving en technologische ontwikkelingen op het gebied van digitale toegankelijkheid. Je leert hoe je jouw digitale kanalen optimaliseert voor alle gebruikers, zonder in te leveren op creativiteit of gebruiksvriendelijkheid.

Toegankelijkheid in het digitale tijdperk
Tijs Nieuwboer
Ever & Lerai

In deze sessie brengt Thijs de hype in de praktijk en laat hij zien hoe agents vandaag al echte waarde toevoegen.

Autonome AI-agents: van hype naar praktijk
Daniël Höyng
PostNL

In deze presentatie laat Daniel zien hoe PostNL Media Services is uitgegroeid tot een krachtig advertentieplatform binnen de PostNL app. Je volgt het pad van idee naar livegang – inclusief de keuzes, obstakels en inzichten die het verschil maakten.

Hoe PostNL Media Services jouw boodschap bezorgt
Erik Lauwen
Fingerspitz

In deze sessie neemt Erik je mee in hoe je meer marriage materiaal aantrekt, meer relaties aangaat en meer relaties aanhoudt. Door je Customer experience centraal te zetten in alle fasen van de klantreis. Zo ga jij van one-night-stands naar marriage material en creëer je marketing polygamie.

Polygame Marketing: van one-night-stands naar vaste klantrelaties
Menno Goossens
SDIM

Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.

Honderden journalistieke ads per jaar, hoe manage je dat effectief?
Tije Vlam
Traffic Builders

Tije deelt in deze sessie wat het betekent om als organisatie echt AI-first te zijn en hoe wij het zijn geworden. Spoiler: dat gaat verder dan een ChatGPT Plus abonnement voor iedereen. AI moet een strategische prioriteit krijgen en geïntegreerd worden in alle bedrijfsprocessen.

AI-first: de lessen die we leerden in het najagen van onze visie
Rik Rentrop
Censhare

A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.

Optimale customer experience in non-lineaire klantjourneys
Tia Karic
Censhare

A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.

Optimale customer experience in non-lineaire klantjourneys
Tim Schouten
Billy Grace

Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen

Hoe DAS Import resultaten met 31% verhoogde & kosten met 23% verlaagde
Elsbeth Wesselink
PINK

Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.

AI is niet de kern van digital marketing. Jij bent dat!
Youri Wanders
PINK

Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.

AI is niet de kern van digital marketing. Jij bent dat!
Bastian Sarott
Teads

Bastian will break down the current state of CTV in the Dutch market highlighting emerging trends, the role of native versus instream formats, and the growing importance of the open web as an alternative to walled gardens. He’ll also reveal how Teads is helping brands navigate this landscape with innovative solutions like Teads Audiences, a powerful data-targeting framework, and the CTV Homescreen, a high-impact entry point designed to capture viewer attention and drive meaningful results.

Navigating the Fragmented CTV Landscape
Bart de Peuter
CM.com

Tijdens deze sessie neemt Bart je mee in deze trend en laat hij je aan de hand van diverse praktijkcases zien hoe deze baanbrekende technologie effectief kan worden ingezet binnen de e-commerce domeinen van marketing, service en operatie. Een inspirerend inkijkje in een toekomst waarin menselijke creativiteit en digitale innovatie hand in hand gaan.

Hoe Agentic AI marketing transformeert: van CX tot interne processen
Tom Verboven
Cape

Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.

Van ruis naar regie: breng creatie en media samen
Michiel Blonk
Cape

Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.

Van ruis naar regie: breng creatie en media samen
Niels Stam
PubMatic

Deze presentatie belicht ook baanbrekende trends en concrete use cases die laten zien hoe AI niet langer een experiment is, maar een strategische hoeksteen voor digitaal succes. Als je de toekomst van programmatic advertising onderzoekt, helpt deze sessie je te begrijpen hoe u de juiste AI-modellen op de juiste plaatsen kunt toepassen, zodat u schaalbare, ethische en impactvolle resultaten kunt behalen in een steeds complexer ecosysteem.

Het toepassen van AI: een slimmer framework voor adtech bouwen
Jurre Verhoeven
Bazaarvoice

In this Bazaarvoice Connect Session more about: how leading brands activate UGC at scale to enhance engagement and credibility, how to turn customers into brand advocates by fostering authentic content creation &how to maximize UGC across channels—from social to digital to in-store—to drive measurable results.

Unlock the power of user-generated content to drive business growth
Bo Brautigam
Incubeta

Ontdek hoe innovatieve technologie de verborgen overlap tussen paid en organische resultaten onthult, waarbij de gevallen waar de media spend de kosten opdrijft zonder duidelijke waarde worden geïdentificeerd.

Seamless Search in Actie: Creëer incrementele waarde binnen jouw Search strategie
Madée Reinerink
Friday

In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶

Het datagedreven recept voor hyperpersonalisatie van Uitgekookt
Youri Pessink
Friday

In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶

Het datagedreven recept voor hyperpersonalisatie van Uitgekookt
Sharlene Fu
Follo

Ontdek hoe AI-gedreven personalisatie, dynamische content en geautomatiseerde A/B-testen zorgen voor een unieke winkelervaring die bezoekers converteert.

De toekomst van CX: AI maakt de klantreis persoonlijker dan ooit
Stijn Bergmans
Follo

In deze sessie neemt Stijn, met 10+ jaar SEO-ervaring, je mee in het steeds veranderende Google-landschap en hoe slimme inzet van SEO-data je concurrentie kan verslaan.

SEO in een AI-tijdperk: winnen in Google, ChatGPT en andere (AI) zoekmachines
Berber Sloot
Matter Content Agency

Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.

F*ck de perfectie: durf op te vallen met rake content
Leanne Hermans
Mattter content agency

Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.

F*ck de perfectie: durf op te vallen met rake content
Niels Kolijn
Dotdigital

Ontdek tijdens deze sessie hoe trouwe merkambassadeurs te creëren zijn en hoe je de concurrentie voorblijft.

De loyaliteitskloof: Wat klanten willen dat marketeers weten
Wendy Zoeteweij
Merkle

Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.

Roundtable 7: Human Loyalty: Bouw echte klantverbinding via je eigen kanalen
Vivian Peeman
Merkle

Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.

Roundtable 7: Human Loyalty: Bouw echte klantverbinding via je eigen kanalen
Liselotte van der Caaij
Merkle

Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.

De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties
Fouad El Maouchi
Merkle

Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.

De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties
Rick Zuidbroek
Doublesmart

De AI-revolutie is begonnen. Deze sessie biedt concrete handvatten om marketingstrategieën toekomstbestendig te maken en de zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekomgevingen te versterken.

Ranken in ChatGPT: de top 5 grootste inzichten uit ons GEO-experiment
Meraux de Schutter
Monkeys & Bananas

Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶

Wat jij kunt leren van de succesvolle social media strategie van Kia
Kevin Ruhe
Funnelboost (i.s.m. Copernica)

Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.

Zo personaliseert VI hun content door clubvoorkeuren voor 225.000 fans
Chrissie Cremers
Aigency Amsterdam

In deze sessie bespreekt Chrissie de opkomst van synthetische media: media die volledig of deels gegenereerd is met behulp van generatieve AI-tools. Daarnaast zoomen we in op een aantal fundamentele vragen.

Van shoot naar prompt: hoe GenAI marketing producties radicaal verandert
Dyon Metselaar
Netprofiler

In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.

Roundtable 5: Bouw een AI-gedreven marketingstrategie
Mats van Essen
Netprofiler

In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.

Roundtable 5: Bouw een AI-gedreven marketingstrategie
Rik Rentrop
Censhare

Build Customer Experiences as dynamic as your customers are. Composable Customer Experience (CCX) gives brands the flexibility to design customer journeys that are modular, fast, and personalized. By leveraging MACH architecture principles, marketers gain more control and speed without depending heavily on IT. During this session Rik will explain how to adopt to this shift, transforming CX into a dynamic system that evolves with customer expectations.

Roundtable 2: Build Customer Experiences as dynamic as your customers are
Paola Hoogervorst
Doublesmart

Samen met andere marketingprofessionals voer je het gesprek over de cruciale overgang van losse pilots naar duurzame integratie van AI in je processen. Krijg praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en een concreet stappenplan aangereikt om AI succesvol te verankeren in je marketingaanpak.

Roundtable 1: Van chatten in ChatGPT naar structurele AI-implementatie in je team
Stijn Bergmans
Follo

In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.

Roundtable 3: Hoe vaak wordt je merk genoemd in ChatGPT en hoe optimaliseer je dit?
Daniela Secci
Follo

In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.

Roundtable 3: Van scrollen naar shoppen – transformeer social naar een verkoopkanaal
Craig Taylor
Vaimo

Learn how to solve common process challenges and improve experimentation efficiency across different teams and brands using AI and automation tools. Increase the speed of testing and gain valuable insights faster.

Boosting experimentation efficiency in multi-team, multi-brand organisations with AI and automation tools
Ingrid van der Werf
Ad Alliance

Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.

Bereik & impact: toekomstbestendig adverteren bij Disney+ en Videoland
Mirte van Deursen
Ad Alliance

Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.

Bereik & impact: toekomstbestendig adverteren bij Disney+ en Videoland
Joris Hoogenboom
Happy Horizon

Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen

Hoe DAS Import resultaten met 31% verhoogde & kosten met 23% verlaagde
Esther Ierlant
C2B

Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.

Roundtable 5: Culture Driven Ad Flights: de sleutel tot effectieve campagnes
Thamar Bos
C2B

Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.

Roundtable 5: Culture Driven Ad Flights: de sleutel tot effectieve campagnes
Niels Kolijn
Dotdigital

In deze roundtable leer je wat de drijfveer is van de verschillende generaties om zich te binden aan een merk, en bespreken we welke tactieken en (AI) tooling jij in kunt zetten om als merk direct meer waarde en merkbinding te genereren.

Roundtable 9: Aan de slag met loyaliteit op maat: van Gen Z tot Boomers
Joël Bleichrodt
PXR Media (i.s.m. Copernica)

Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.

Zo personaliseert VI hun content door clubvoorkeuren voor 225.000 fans
Jeroen de Graaf
Ematters | RapidSugar

In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.

Roundtable 4: Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Pieter Bos
Ematters

In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.

Roundtable 4: Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Noortje Berrevoet
RapidSugar

In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.

Roundtable 4: Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Ronald ter Voert
Moderator

Ronald is presentator, dagvoorzitter en bovenal media-entrepreneur. Van tv, radio, podcasts, webinars tot events op het gebied van innovatie, digital, ondernemen, marketing tot tech. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Daarnaast adviseert hij uiteenlopende bedrijven als lid van de Raad van Advies. Ronald is eigenaar van RTV MEDIA.

Moderator
Marielle van Schie
Moderator

Marielle van Schie is Partnership Director Motion bij GroupM, wereldleider op het gebied van mediaplanning en -inkoop. In deze rol richt zij zich op het initiëren van strategische samenwerkingen met nieuwe partners, waaronder streamers en social platforms, en het ontwikkelen van innovatieve commerciële proposities, formats en IP. Haar werk draagt direct bij aan de versterking van de wereldwijde Motion-propositie van GroupM.

Moderator
Oliver de Leeuw
Moderator

Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes.

Moderator
Tomas Hesseling
Moderator

Tomas Hesseling is een ervaren freelancer en strategisch adviseur met meer dan 15 jaar expertise in digitaal en e-commerce. Als mede-oprichter van ShopWorks, nu Strix Nederland, vergaarde hij diepgaande kennis van e-commerceplatforms en het technische landschap.

Moderator
Jaspar Roos
Moderator

Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met ervaring in het oprichten en doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie.

Moderator
Stephan Makatita
Moderator

Stephan Makatita is een ervaren interim marketingstrateeg en communicatiemanager met een sterke passie voor digitale transformatie en maatschappelijke impact.

Moderator
Birgit Boing
Moderator

Birgit Boing is een gedreven Retail professional met ruim 12 jaar ervaring in Media, Marketing, Omnichannel Strategieën, AI & Digitale Transformatie. Haar ervaring omvat een sterke combinatie van werken met lokale en internationale retailers.

Moderator
Chantal van Binsbergen
Moderator

Chantal van Binsbergen denkt mee met organisaties en merken over het vormgeven en concretiseren van hun toekomst. Het scherpstellen van de missie en het creëren van draagvlak is haar specifieke kracht.

Moderator
Marian Pronk
Moderator

Als business coach begeleidt Marian professionals in hun groei. Met 30 jaar ervaring als Interim- en Programma manager bij tientallen toonaangevende bedrijven in uiteenlopende branches, begrijpt Marian als geen ander hoe verandering in je voordeel kan werken, en hoe je het Umfeld waarin je werkt kunt beïnvloeden. ‍

Moderator
Bart Roozen
Moderator

Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden.

Moderator