Sprekers
Dit zijn de sprekers van Emerce Digital Marketing Live!
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
Het begrijpen van consumentengedrag is essentieel in een wereld waarin zij dagelijks een toenemend aantal verkoopsignalen ontvangen. AI staat centraal. Google AI-Powered Search en YouTube positioneren retailers uniek om verbinding te maken met klanten in elke fase van hun besluitvormingsproces. Deze platformen leggen intentie vast, bereiken dagelijks meer dan 2 miljard gebruikers en beïnvloeden miljoenen aankooptrajecten.
In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Charida leidt je door de nieuwste AI-ontwikkelingen, houdt de marketingwereld een eerlijke spiegel voor, en belicht een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ontdek in 30 minuten hoe deze technologische verschuiving onze manier van verbinden met merken en organisaties radicaal zal transformeren.
In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en zal ze aangeven hoe je contentmarketing dan concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers. Kortom: als je wilt weten hoe je in een verzadigd internet jouw verhaal moet vertellen, dan mag je deze sessie niet overslaan.
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en zal ze aangeven hoe je contentmarketing dan concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers. Kortom: als je wilt weten hoe je in een verzadigd internet jouw verhaal moet vertellen, dan mag je deze sessie niet overslaan.
Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
Ronald is presentator, dagvoorzitter en bovenal media-entrepreneur. Van tv, radio, podcasts, webinars tot events op het gebied van innovatie, digital, ondernemen, marketing tot tech. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Daarnaast adviseert hij uiteenlopende bedrijven als lid van de Raad van Advies. Ronald is eigenaar van RTV MEDIA.
Marielle van Schie is Partnership Director Motion bij GroupM, wereldleider op het gebied van mediaplanning en -inkoop. In deze rol richt zij zich op het initiëren van strategische samenwerkingen met nieuwe partners, waaronder streamers en social platforms, en het ontwikkelen van innovatieve commerciële proposities, formats en IP. Haar werk draagt direct bij aan de versterking van de wereldwijde Motion-propositie van GroupM.
Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes.
Tomas Hesseling is een ervaren freelancer en strategisch adviseur met meer dan 15 jaar expertise in digitaal en e-commerce. Als mede-oprichter van ShopWorks, nu Strix Nederland, vergaarde hij diepgaande kennis van e-commerceplatforms en het technische landschap.
Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met ervaring in het oprichten en doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie.
Stephan Makatita is een ervaren interim marketingstrateeg en communicatiemanager met een sterke passie voor digitale transformatie en maatschappelijke impact.
Chantal van Binsbergen denkt mee met organisaties en merken over het vormgeven en concretiseren van hun toekomst. Het scherpstellen van de missie en het creëren van draagvlak is haar specifieke kracht.
Als business coach begeleidt Marian professionals in hun groei. Met 30 jaar ervaring als Interim- en Programma manager bij tientallen toonaangevende bedrijven in uiteenlopende branches, begrijpt Marian als geen ander hoe verandering in je voordeel kan werken, en hoe je het Umfeld waarin je werkt kunt beïnvloeden.
Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden.