AI en het begin van het einde van marketing

16:00
30
Presentation
Stage 1
Charida Dorder AI Marketing Academy

We klampen ons vast aan logo’s, kleuren, tone of voice. Maar wat als die vertrouwde branding ineens niets meer zegt? Wat als we de voorkeur geven aan interacties met AI boven die met echte mensen?

Deze vragen klinken vergezocht, maar we staan al met één voet in de liminale zone van autonomie. Terwijl iedereen nog praat over promptjes en tools, verschuift de kern van marketing ongemerkt naar iets fundamentelers: machine marketing.

Waarom hoor je hier alleen nog zo weinig over? Wat betekent het als dit écht doorzet? En belangrijker: welke skills heb jij dan nodig om relevant te blijven in dit nieuwe speelveld?

Charida legt de vinger op de zere plek, en bespreekt een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ze laat zien wat er nú al gebeurt met real-life cases, uit echte organisaties en wat dit vraagt van marketeers hun skillset.

Deze sessie is voor de professional die verder durft te kijken dan de prompts en tools, en handvatten wilt hoe dat te doen. Because trust me...you ain't ready for this.

Koop tickets

Charida Dorder

Charida Dorder is auteur van het boek AI in Marketing, waarmee ze in 2023 de PIM Marketing Literatuur Prijs won. Ze is de oprichster van AI Marketing Academy, waar ze professionals helpt om AI te begrijpen en toe te passen via inspiratiesessies, workshops, strategieën en implementatietrajecten.

Daarnaast is ze bekend van Nederlandse radio- en tv-programma’s en spreekt ze op zowel nationale als internationale podia over de impact van AI. Met de titel ‘Docent van het Jaar 2024’ en meer dan 15 jaar ervaring, maakt zij met haar Rotterdamse nuchterheid en humor complexe AI-technologie toegankelijk voor niet technische professionals.

Gelijktijdige Sessies