AI en het begin van het einde van marketing

16:40
30
Presentation
Stage 1
Charida Dorder AI Marketing Academy

Behoren traditionele websites tot het verleden?

We zijn zo gewend aan onmiddellijk herkenbare branding, maar wat gebeurt er als deze visuele aanwijzingen irrelevant worden? Wat als we de voorkeur geven aan interacties met AI boven die met echte mensen? Deze gedachten lijken radicaal, maar zijn realistischer en dichterbij dan je denkt.

Charida leidt je door de nieuwste AI-ontwikkelingen, houdt de marketingwereld een eerlijke spiegel voor, en belicht een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ontdek in 30 minuten hoe deze technologische verschuiving onze manier van verbinden met merken en organisaties radicaal zal transformeren.

Koop tickets

Charida Dorder

Charida Dorder is auteur van het boek AI in Marketing, waarmee ze in 2023 de PIM Marketing Literatuur Prijs won. Ze is de oprichster van AI Marketing Academy, waar ze professionals helpt om AI te begrijpen en toe te passen via inspiratiesessies, workshops, strategieën en implementatietrajecten.

Daarnaast is ze bekend van Nederlandse radio- en tv-programma’s en spreekt ze op zowel nationale als internationale podia over de impact van AI. Met de titel ‘Docent van het Jaar 2024’ en meer dan 15 jaar ervaring, maakt zij met haar Rotterdamse nuchterheid en humor complexe AI-technologie toegankelijk voor niet technische professionals.

Gelijktijdige Sessies