Roundtable 5: Culture Driven Ad Flights: de sleutel tot effectieve campagnes
10:40
25 minuten
Presentation
Roundtables
Deze roundtable start om:
10.40, 11.20, 12:15 en 13.00.
Anno 2025 klikt maar liefst 91% van de jongeren online advertenties direct weg, maar ook bijna de helft van de mensen tot 45 jaar geeft de voorkeur aan subtielere 'native advertising'. Hoe bereik je deze doelgroepen effectief tijdens campagnes, zoals voor de lancering van een nieuw product, kortingsacties of rondom commerciële dagen als Black Friday?
'Culture Driven Ad Flights' – een combinatie van native advertising, branding en performance – lijken de weg naar succes. Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.

Esther Ierlant
Esther van Ierlant werkte jarenlang aan de content en producties van Woezel & Pip bij Dromenjager. Inmiddels versterkt ze het campagneteam van C2B, waar ze allerlei (prijswinnende) campagnes leidt, zoals New York Pizza x Mocro Maffia en PFZW’s ‘Zorg is Zó’. Met een rugzak vol creatieve ervaring - én reisverhalen uit vooral Zuid- en Midden-Amerika - geeft Esther nu als lead van het campagneteam richting aan impactvolle 'content worth sharing'.

Thamar Bos
Thamar Bos is social media expert bij C2B en runt veel succesvolle social kanalen zoals AA Drink, Gemeente Amsterdam en Beemster. In haar vrije tijd is ze creator: op TikTok en Instagram inspireert ze dagelijks een kleine honderduizend volgers met haar makkelijke en gezonde recepten. Die combinatie van praktijk én passie zorgt niet alleen voor ongekende schermtijd, maar ook voor haarscherp inzicht in wat wel – maar zeker ook wat niet – werkt op social.