De loyaliteitskloof: Wat klanten willen dat marketeers weten
Dotdigital ondervroeg 3.000 consumenten in Australië, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten om te achterhalen wat merkloyaliteit écht drijft en waar marketeers kansen laten liggen.
De gegevens onthullen wat loyaliteit betekent voor verschillende generaties en hoe verwachtingen verschillen per regio en leeftijdsgroep. We ontdekten ook een interessante discrepantie tussen de communicatiekanalen die marketeers verkiezen en de manier waarop consumenten het liefst worden benaderd.
Ontdek tijdens deze sessie hoe trouwe merkambassadeurs te creëren zijn en hoe je de concurrentie voorblijft.

Niels Kolijn
Als een gedreven MarTech-enthousiasteling beweegt Niels zich moeiteloos tussen de werelden van marketing en technologie, dankzij zijn achtergrond in beide industrieën.
Hoewel deze twee werelden vaak gescheiden lijken, is Niels ervan overtuigd dat data de verbindende factor is. Hoe zet je die data om in waardevolle klantervaringen? Niels heeft daar wel een paar ideeën over.