F*ck de perfectie: durf op te vallen met rake content
14:00
30 minuten
Presentation
Stage 5
In een wereld vol plastic content en perfecte plaatjes, winnen organisaties die hun doelgroep begrijpen, kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit en AI als maatje inzetten.
Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.

Berber Sloot
Bij Matter Content Agency ontwikkelt Berber de contentstrategie voor merken als De Edisons Stichting, Schoonenberg, Bloemenbureau Holland en PGGM. Met haar expertise in paid advertising en social versterkt ze merken in het delen van de juiste content in vorm, timing en kanaal.

Leanne Hermans
Leanne Hermans leidt als Head of Content bij Matter Content Agency innovatieve contentmarketingprojecten voor merken als MediaMarkt, Rabobank, PFZW en Bloemenbureau Holland. Met haar expertise in contentstrategie en transitieprocessen helpt zij merken te groeien en te vernieuwen, door verhalen te ontwikkelen die zorgen voor een duurzame verbinding.¶¶