Hoe DAS Import resultaten met 31% verhoogde & kosten met 23% verlaagde
Voor marketeers die meer grip willen krijgen op branding performance en marketingbudgetten slimmer willen inzetten.
Veel bedrijven investeren in top-funnel kanalen zoals YouTube, Meta of radio, maar kunnen nauwelijks aantonen wat het oplevert. DAS Import stond voor diezelfde uitdaging, tot ze met Billy Grace konden doormeten en attribueren tot de bovenkant van de funnel.
Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen. Geen onmeetbare branding meer, maar datagedreven sturing met tastbare impact.
Wat je uit deze sessie haalt:
- Hoe je branding performance meetbaar maakt (zelfs radio of TV!)
- Waarom inzicht in upper-funnel activiteiten je gehele marketingstrategie versterkt
- Hoe geautomatiseerde budgetverdeling leidt tot lagere kosten én betere prestaties

Tim Schouten

Joris Hoogenboom
Als Head of Paid Media is Joris eindverantwoordelijk voor alles wat zijn team doet in Hub Amsterdam met betrekking tot betaalde campagnes. En dit komt goed uit, want hij vindt ook alles interessant op het gebied van advertenties.