Roundtable 3: Hoe vaak wordt je merk genoemd in ChatGPT en hoe optimaliseer je dit?

13:40
25
Presentation
Roundtables
Stijn Bergmans Follo

Deze roundtable start om: 

13.40, 14.20, 14.55 en 15.30.

AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines werken. Een zoekopdracht start steeds vaker niet meer in Google, maar via AI-bots zoals ChatGPT, Google SGE en Perplexity.

Dit zorgt voor een nieuw speelveld waarin het voor merken steeds lastiger wordt om zichtbaar en relevant te blijven. In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.

Krijg concrete tips om content slimmer en toekomstbestendig te maken, zodat je merk ook in deze nieuwe context opvalt en impact maakt.

Neem een case of vraagstuk mee en ontdek hoe je je merk en content optimaliseert voor AI-first zoeken. Deze sessie is bedoeld voor marketing- en e-commerce managers die willen begrijpen hoe ze hun digitale zichtbaarheid kunnen vergroten in een wereld waarin AI bepaalt wat mensen zien.

Koop tickets

Stijn Bergmans

Stijn is dagelijks met een team van 30 SEO-specialisten bezig om de organische vindbaarheid van meer dan honderd opdrachtgevers te verhogen. In zijn rol als Organic Strategy Lead bij Follo, is Stijn verantwoordelijk voor het innoveren en door ontwikkelen van SEO strategieën. Voorbeelden zijn het slim inzetten van AI en Big Data om zowel effectief als efficiënt resultaat te behalen.¶

Gelijktijdige Sessies