Honderden journalistieke ads per jaar, hoe manage je dat effectief?

13:20
30 minuten
Presentation
Stage 5
Menno Goossens SDIM
Nikki Duijkers NRC
Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus. Dit betekent ook eindeloze mogelijkheden voor advertenties. Hoe zetten de redactie, het marketingteam van NRC en online marketingbureau SDIM samen deze artikelen in voor een succesvolle 'always on' social strategie? Welke keuzes worden er gemaakt? En welke invloed heeft de komst van Billy Grace gehad op keuzes en uitkomsten?
Koop tickets

Nikki Duijkers

Nikki is een ervaren digital marketeer met negen jaar bureau ervaring en ruim anderhalf jaar ervaring aan de klantzijde bij NRC. Met een groot enthousiasme voor media en digital marketing zet ze zich in om het meeste uit online marketing campagnes te halen.

Menno Goossens

Menno is een ervaren digital marketeer en inmiddels 11,5 jaar werkzaam bij SDIM. Hij is team lead op het advertising team. En werkt al jaren samen met de marketeers van NRC om iedere dag het optimale uit de online campagnes te halen.

Gelijktijdige Sessies