Moderator
Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden. Het vraagstuk dat Bart bezig houdt: hoe kunnen we digitalisering en nieuwe technologieën toepassen in de uitvaartbranche, zodat nieuwe technologieën ook daadwerkelijk waarde toevoegen voor nabestaanden. En belangrijk hierbij is dat het persoonlijke aspect niet verloren gaat. Hiervoor heeft Bart bij DELA als product owner een marketing team aangestuurd.

Bart Roozen
Bart Roozen heeft meer dan 15 jaar ervaring in propositieontwikkeling, marketing en marktonderzoek. In zijn aanpak staat de consument altijd centraal, waarbij data en meetbaarheid een cruciale rol spelen. Als Manager Propositie Design bij DELA leidt Bart een team dat verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten binnen de klantreis van 'overlijden en doorgeven'. Hierbij worden de behoeften en wensen van de consument nauw betrokken in het ontwikkelingsproces. Bart verkent digitalisering en nieuwe technologieën, zonder het persoonlijke aspect uit het oog te verliezen, aangezien dit rondom uitvaarten een belangrijk blijft