Moderator
Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden. Het vraagstuk dat Bart bezig houdt: hoe kunnen we digitalisering en nieuwe technologieën toepassen in de uitvaartbranche, zodat nieuwe technologieën ook daadwerkelijk waarde toevoegen voor nabestaanden. En belangrijk hierbij is dat het persoonlijke aspect niet verloren gaat. Hiervoor heeft Bart bij DELA als product owner een marketing team aangestuurd.

Bart Roozen
Bart Roozen is ruim 15 jaar actief in marketing en marktonderzoek. De consument staat centraal in Bart zijn aanpak, waarbij data en meetbaarheid een belangrijke rol spelen. Momenteel is Bart business consultant bij DELA en verantwoordelijk om de klantreis ‘Regelen van de uitvaart’ toekomstbestendig te houden. Het vraagstuk dat Bart bezig houdt: hoe kunnen we digitalisering en nieuwe technologieën toepassen in de uitvaartbranche, zodat nieuwe technologieën ook daadwerkelijk waarde toevoegen voor nabestaanden. En belangrijk hierbij is dat het persoonlijke aspect niet verloren gaat. Hiervoor heeft Bart bij DELA als product owner een marketing team aangestuurd.