Polygame Marketing: van one-night-stands naar vaste klantrelaties

14:00
30 minuten
Presentation
Stage 1
Erik Lauwen Fingerspitz

Veel bedrijven staan onder druk omdat er volop budget wordt uitgegeven aan een select groepje consumenten met inefficiënte branding campagnes en matige en inconsistente klantreizen. Klanten die alsnog converteren worden onvoldoende opgevolgd waardoor we verzanden in one-night-stands.

In deze sessie neemt Erik je mee in hoe je meer marriage materiaal aantrekt, meer relaties aangaat en meer relaties aanhoudt. Door je Customer experience centraal te zetten in alle fasen van de klantreis. Zo ga jij van one-night-stands naar marriage material en creëer je marketing polygamie.

Relatietips voor digitale polygamie:
- Hoe je zorgt voor een sterke digitale eerste indruk bij de juiste doelgroep. Door vooral jezelf te zijn.
- Hoe je dit gevoel vast houdt door de juiste opvolging en jezelf vooral niet anders voor te doen in andere omgevingen.
- Hoe je een relatie aangaat met geïnteresseerden, door niet te hard van stapel te lopen.
- Hoe je hier een langdurige relatie van maakt. Zonder dat je hier onnodig veel moeite of geld in moet steken.
- Hoe je nog meer van deze relaties kan werven. Polygame marketing dus.

Koop tickets

Erik Lauwen

Erik heeft 9 jaar ervaring in CRO & Analytics rollen bij verschillende grote organisaties. Daardoor heeft hij grote kennis van UX, kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Passie, daadkracht en nieuwsgierigheid naar de klant staan centraal in zijn werkwijze om data-gedreven en duurzaam te optimaliseren. Momenteel werkt Erik als Head of Customer Experience & Experimentation bij Fingerspitz, een award winning digital marketing agency. Vanuit deze rol is hij verantwoordelijk voor de UX strategie & -werkwijze van zowel Fingerspitz als de klanten.

Gelijktijdige Sessies