SEO in een AI-tijdperk: winnen in Google, ChatGPT en andere (AI) zoekmachines
SEO in een AI-tijdperk: winnen in Google, ChatGPT én andere platformen a.d.h.v. SEO-data
Data: iedereen heeft het, maar bijna niemand gebruikt het optimaal—zeker niet voor SEO. Hoog tijd om daar verandering in te brengen. In deze sessie neemt Stijn, met 10+ jaar SEO-ervaring, je mee in het steeds veranderende Google-landschap en hoe slimme inzet van SEO-data je concurrentie kan verslaan
Google verandert vrijwel dagelijks, nieuwe zoekmachines (zoals ChatGPT) winnen terrein, en zoekresultaten worden steeds visueler en diverser. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw webshop zichtbaar blijft in al die elementen—van blauwe links tot AI-gedreven zoekervaringen? Worden jouw producten wél getoond? Ben jij de go-to source voor jouw doelgroep?
Big Data klinkt intimiderend, maar is toegankelijker dan je denkt. Met concrete voorbeelden laat Stijn zien welke SEO-data écht telt, hoe je die slim inzet en hoe je zo een beslissende voorsprong pakt op je concurrenten. Geen vage theorieën, maar direct toepasbare inzichten die je SEO-strategie naar een hoger niveau tillen.
In deze sessie laat Stijn, met 10 jaar SEO-ervaring, aan de hand van praktijkvoorbeelden zien wat werkt en wat niet. Je krijgt concrete handvatten om AI in je SEO-strategie te integreren en zo een beslissende voorsprong te nemen op je concurrenten.
