Succes in de social commerce revolutie
Platforms als TikTok en Instagram veranderen razendsnel in digitale winkelstraten waar content en commerce naadloos samensmelten. Micro- en nanocreators spelen daarbij een belangrijke rol: hun geloofwaardigheid en connectie met de doelgroep leiden tot directe conversie via shortform video, live shopping en user generated content.
Maar hoe speel je hier als merk succesvol op in? In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt. Van het kiezen van de juiste producten tot het opzetten van een goed video-volume, je krijgt een heldere checklist voor 2025 én praktische inzichten om morgen al aan de slag te gaan.

Erik Liebe
Erik Liebe is een marketing en e-commerce expert die gepassioneerd is over het bouwen van CPG love brands. Hij is ervan overtuigd dat succesvolle merken een sterke fanbase hebben die gebaseerd is op vertrouwen en authentieke ervaringen, en dat creators een hele belangrijke rol hierin spelen. Als global digital commerce lead voor de Beauty & Wellbeing Group van Unilever werkt hij aan de groei van verkoop in online kanalen en aan Unilever’s toekomstige succes in de snel veranderende wereld van online marketing, media en commercie.