Het toepassen van AI: een slimmer framework voor adtech bouwen

14:40
30 minuten
Presentation
Stage 1
Niels Stam PubMatic

Nu kunstmatige intelligentie het ecosysteem voor digitale marketing herdefinieert, wordt één ding duidelijk: we hebben een slimmere, meer gestructureerde aanpak nodig voor hoe we AI classificeren en toepassen in Adtech.

In deze inspirerende sessie zal Niels Stam, Country Manager BeNeLux bij PubMatic, het opkomende concept van AI-taxonomie verduidelijken en laten zien hoe AI-gestuurde tools, classificaties en toepassingen efficiëntie, transparantie en winstgevendheid op het open internet stimuleren. Aanwezigen krijgen inzicht in hoe een goed gedefinieerde AI-taxonomie publishers en marketeers in staat stelt om echte problemen op te lossen – van het optimaliseren van de efficiëntie van het supply path en het verminderen van verspilling van advertentie budgetten tot het mogelijk maken van privacyconforme targeting en contextuele relevantie.

Deze presentatie belicht ook baanbrekende trends en concrete use cases die laten zien hoe AI niet langer een experiment is, maar een strategische hoeksteen voor digitaal succes. Als je de toekomst van programmatic advertising onderzoekt, helpt deze sessie je te begrijpen hoe u de juiste AI-modellen op de juiste plaatsen kunt toepassen, zodat u schaalbare, ethische en impactvolle resultaten kunt behalen in een steeds complexer ecosysteem.

Koop tickets

Niels Stam

Na 15 jaar te hebben gewerkt voor verschillende digitale uitgevers zoals Sanoma, Aol, Ster en funda, maakte Niels 3,5 jaar geleden de overstap naar ad tech. Met zijn ervaring bij de uitgevers en de jarenlange samenwerking met mediabureaus, zet Niels zich bij PubMatic nu in om buyer en publisher dichterbij elkaar te brengen door de supply chain van de toekomst te bouwen.

Gelijktijdige Sessies