Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigenkanalen

12:40
30
Presentation
Stage 4
Jeroen de Graaf Ematters | RapidSugar

De formule is simpel, maar krachtig:

Owned data × owned media = maximale relevantie én rendement.

Maar hoe zet je deze formule slim in om jouw marketingdoelstellingen écht te realiseren?

In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.

Wat kun je verwachten?

- Een blik achter de schermen: hoe ziet een toekomstbestendige datastrategie eruit?

- En vooral: hoe breng je die tot leven in jouw dagelijkse marketingpraktijk?

- Hoe zet je data om in klantactie, conversie en langdurige engagement?

AI-agents spelen hierbij een steeds grotere rol. Ze zijn 24/7 inzetbaar in je klantreis — van realtime advies in je app of op je website tot hyperpersoonlijke follow-ups via e-mail of chat. Ze helpen je om data direct te vertalen naar waardevolle interacties, precies op het juiste moment in de journey.

Laat je inspireren door concrete voorbeelden, learnings en slimme toepassingen die je direct kunt inzetten. Of je nu werkt aan personalisatie, conversie-optimalisatie of een betere klantervaring — deze sessie helpt je meer te halen uit wat je al in huis hebt.

Koop tickets

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf, inmiddels meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Tom Tailor, Betty Barclay, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters het Data en marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klant zijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bij behorende customer journey implementatie (intern & extern).

Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de strategische zaken die Ematters intern maar ook bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in non-verbale onbewuste communicatie of ook wel lichaamstaal.

Gelijktijdige Sessies