Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven
Hoe Funda wonend Nederland vooruit helpt: Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven
Elke maand bezoeken miljoenen Nederlanders Funda, terwijl we gemiddeld maar eens in de 7 tot 8 jaar verhuizen. Waarom? In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht. Hoe bedienen we maandelijks bijna 5 miljoen gebruikers - van serieuze huizenzoekers tot verkopers en huiseigenaren?
We nemen je mee in onze datagedreven aanpak van productontwikkeling en de cruciale rol van contentmarketing. Maar vergeet de 'fun' in Funda niet - want "gluren bij de buren" is niet voor niets een begrip geworden.
Aan de hand van concrete voorbeelden en learnings laten we zien hoe Funda zich blijft vernieuwen in een dynamische markt.

Florian Boelman
Florian is senior product marketing manager bij funda en verantwoordelijk voor de productmarketing richting consumenten. Funda is sinds 2001 hét vertrouwde woonplatform, maar om voorloper te blijven zijn ze continu in ontwikkeling. Klantfeedback en data zijn daarbij de drijvende factoren.
Voor zijn tijd bij funda heeft hij in marketingrollen onder andere langere tijd voor het ANP en PostNL gewerkt. Als inwoner van strandstad Den Haag was het niet meer dan logisch om zich in zijn vrije tijd in te zetten voor schone stranden. Dit door AI-gestuurde robots en mens-robot interactie te stimuleren voor ProjectBB.