Wat jij kunt leren van de succesvolle social media strategie van Kia
Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn?
Maaike (Kia) en Meraux (Monkeys & Bananas) geven je antwoord op bovenstaande vragen. Eerder dit jaar is er een social strategie neergezet voor Kia, waar de eerste resultaten inmiddels ook mee zijn bereikt. Tijdens deze sessie leer je meer over het traject van de (social)positionering, de executie en de eerste rapportages. Een inspirerend verhaal, met hele concrete tips die direct toepasbaar zijn.

Maaike Aarts

Meraux de Schutter
Meraux is social media strateeg en mede-eigenaar van Monkeys & Bananas. Na haar master Marketing Management aan Erasmus Universiteit is ze met Monkeys & Bananas gelijk in het diepe gedoken als ondernemer. Meraux is verantwoordelijk voor de social strategie van o.a. Praxis, Kwik-Fit en Kia. Ze is ervan overtuigd dat veel merken op onwijs veel te winnen hebben op social media, en dat de potentie van dit medium nog ongekend groot is.