Seamless Search in Actie: Creëer incrementele waarde binnen jouw Search strategie

14:40
30 minuten
Presentation
Stage 2
Bo Brautigam Incubeta

Hedendaags bestaat de totale media-mix voor 73% uit digitale kanalen, waarin betaalde search een significante toename van 10% zag. Ondanks deze groei hebben marketers vaak moeite met bepalen of hun paid search wel degelijk incrementele winst oplevert - of simpelweg overlapt met organische zoekresultaten?

Ontdek hoe innovatieve technologie de verborgen overlap tussen paid en organische resultaten onthult, waarbij de gevallen waar de media spend de kosten opdrijft zonder duidelijke waarde worden geïdentificeerd. Door bewezen search expertise te combineren met geavanceerde Machine Learning en slimme technologie kun je je search strategie transformeren van redundantie naar meetbare groei in omzet.

Koop tickets

Bo Brautigam

Bo is de Head of Strategy: AdTech & Media bi Incubeta, verantwoordelijk voor de adoptie en winstgevendheid van verschillende AdTech tools binnen de Noord-Europese markt. Met expertise in programmatic en search helpt Bo brands en agencies de effectiviteit van hun media investeringen maximaliseren - met daarmee gemiddeld een 25% toename in Search omzet en een 20% toename in ROAS. Waar Bo is gegroeid van Accountmanager tot Account Director, opereert hij nu in een strategische groei functie, gefocust op het schalen van performance door middel van technologie.

Gelijktijdige Sessies