Programma

Manchester City: Digital Marketing op Champions League niveau?

stichd
In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
Sponsored
English
10:00
-
10:30

Manchester City: Digital Marketing op Champions League niveau?

In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
10:00
-
10:30

Hoe Nike z’n merk afbrak en $150 miljard aan waarde verloor

Mountview
Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
Sponsored
English
12:40
-
13:10

Hoe Nike z’n merk afbrak en $150 miljard aan waarde verloor

Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
12:40
-
13:10

Succes in de social commerce revolutie

Unilever
In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
Sponsored
English
13:20
-
13:50

Succes in de social commerce revolutie

In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
13:20
-
13:50

AI en het begin van het einde van marketing

AI Marketing Academy
Charida leidt je door de nieuwste AI-ontwikkelingen, houdt de marketingwereld een eerlijke spiegel voor, en belicht een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ontdek in 30 minuten hoe deze technologische verschuiving onze manier van verbinden met merken en organisaties radicaal zal transformeren.
Sponsored
English
16:40
-
17:10

AI en het begin van het einde van marketing

Charida leidt je door de nieuwste AI-ontwikkelingen, houdt de marketingwereld een eerlijke spiegel voor, en belicht een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ontdek in 30 minuten hoe deze technologische verschuiving onze manier van verbinden met merken en organisaties radicaal zal transformeren.
16:40
-
17:10

SEO in het AI-tijdperk: nieuwe strategieën voor digitale marketeers

Schrijven voor het Brein
De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
Sponsored
English
10:00
-
10:30

SEO in het AI-tijdperk: nieuwe strategieën voor digitale marketeers

De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
10:00
-
10:30

Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans

Zeeman
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
Sponsored
English
10:40
-
11:10

Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans

In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
10:40
-
11:10

Hoe HEMA organic social media inzet om hun merkliefde te vergroten

HEMA
In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
Sponsored
English
12:40
-
13:10

Hoe HEMA organic social media inzet om hun merkliefde te vergroten

In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
12:40
-
13:10

Het internet is verzadigd: contentmarketing moet anders

Chapter42 & SEO & Content Marketeer
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en zal ze aangeven hoe je contentmarketing dan concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers. Kortom: als je wilt weten hoe je in een verzadigd internet jouw verhaal moet vertellen, dan mag je deze sessie niet overslaan.
Sponsored
English
13:20
-
13:50

Het internet is verzadigd: contentmarketing moet anders

In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en zal ze aangeven hoe je contentmarketing dan concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers. Kortom: als je wilt weten hoe je in een verzadigd internet jouw verhaal moet vertellen, dan mag je deze sessie niet overslaan.
13:20
-
13:50

AI & content: efficiëntie meets menselijke touch

Vitaminstore
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
Sponsored
English
10:00
-
10:30

AI & content: efficiëntie meets menselijke touch

In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
10:00
-
10:30

Menselijkheid in virtuele influencers

Hogeschool Rotterdam
In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
Sponsored
English
10:40
-
11:10

Menselijkheid in virtuele influencers

In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
10:40
-
11:10

Van AI tot zero-click marketing: het is tijd voor een contentrevolutie

SEO & Content Marketeer
In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
Sponsored
English
12:40
-
13:10

Van AI tot zero-click marketing: het is tijd voor een contentrevolutie

In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
12:40
-
13:10

De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B

Philips
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
Sponsored
English
13:20
-
13:50

De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B

Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
13:20
-
13:50

Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven

Funda
In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
Sponsored
English
15:20
-
15:50

Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven

In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
15:20
-
15:50

De volgende stap in performance branding: branded SEO

Redkiwi
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
Sponsored
English
10:00
-
10:30

De volgende stap in performance branding: branded SEO

In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
10:00
-
10:30

How to scale and optimize your content supply chain

Optimizely
Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
Sponsored
English
11:20
-
11:50

How to scale and optimize your content supply chain

Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
11:20
-
11:50

Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigenkanalen

Ematters | RapidSugar
In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
Sponsored
English
12:40
-
13:10

Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigenkanalen

In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
12:40
-
13:10

AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes

LevelUp
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
Sponsored
English
12:40
-
13:10

AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes

Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
12:40
-
13:10

Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping

GoSpooky
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
Sponsored
English
13:20
-
13:50

Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping

In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
13:20
-
13:50

Websites optimaliseren voor duurzame strategie

ConversionReview
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Sponsored
English
15:20
-
15:50

Websites optimaliseren voor duurzame strategie

In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
15:20
-
15:50