Programma
Hieronder vind je het programma van Emerce Digital Marketing Live! 2025.
Download hier de PDF van de sessies.
Download hier het PDF voor de Roundtables.
Manchester City: Digital Marketing op Champions League niveau?
stichd
In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
Manchester City: Digital Marketing op Champions League niveau?
In deze sessie laat Thomas Groot (stichd / PUMA Group) zien hoe het e-commerce team achter de officiële Manchester City Store afscheid nam van marketingbureau’s, 0,4 FTE aan freelancers inschakelde en tegelijk de ROAS verdubbelde.
10:00
-
10:30
Wat als Bart de Graaff ontwaakt als (b)artificial intelligence?
BNNVARA
Wat als technologie iemand die is overleden, opnieuw tot leven zou kunnen brengen? Met Virtual Bart onderzoekt omroep BNNVARA deze vraag. Want wat gebeurt er als een digitale kopie van Bart, de oprichter van BNN, 22 jaar na zijn dood weer tot leven komt met zijn eigen (b)artificial intelligence en reageert op de wereld van nu?
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Wat als Bart de Graaff ontwaakt als (b)artificial intelligence?
Wat als technologie iemand die is overleden, opnieuw tot leven zou kunnen brengen? Met Virtual Bart onderzoekt omroep BNNVARA deze vraag. Want wat gebeurt er als een digitale kopie van Bart, de oprichter van BNN, 22 jaar na zijn dood weer tot leven komt met zijn eigen (b)artificial intelligence en reageert op de wereld van nu?
10:40
-
11:10
SEO in een AI-tijdperk: winnen in Google, ChatGPT en andere (AI) zoekmachines
Follo
In deze sessie neemt Stijn, met 10+ jaar SEO-ervaring, je mee in het steeds veranderende Google-landschap en hoe slimme inzet van SEO-data je concurrentie kan verslaan.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
SEO in een AI-tijdperk: winnen in Google, ChatGPT en andere (AI) zoekmachines
In deze sessie neemt Stijn, met 10+ jaar SEO-ervaring, je mee in het steeds veranderende Google-landschap en hoe slimme inzet van SEO-data je concurrentie kan verslaan.
11:20
-
11:50
From safe to suitable: smart buying over cheap media
Channel Factory
Deze keynote daagt marketeers, CMO’s en strategen uit om verder te kijken dan alleen goedkope impressies en bewust te kiezen voor de plekken die echte impact leveren. Niet elke impressie is gelijk.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
From safe to suitable: smart buying over cheap media
Deze keynote daagt marketeers, CMO’s en strategen uit om verder te kijken dan alleen goedkope impressies en bewust te kiezen voor de plekken die echte impact leveren. Niet elke impressie is gelijk.
12:00
-
12:30
Hoe Nike z’n merk afbrak en $150 miljard aan waarde verloor
Mountview
Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
Hoe Nike z’n merk afbrak en $150 miljard aan waarde verloor
Denk je aan een sterk merk, dan denk je aan Nike. Maar recentelijk viel het merk flink van z’n voetstuk. Nike verloor 25 miljard dollar aan beurswaarde in een dag en 150 miljard van eind 2021 tot begin 2025.
12:40
-
13:10
Succes in de social commerce revolutie
(voorheen) Unilever
In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Succes in de social commerce revolutie
In deze sessie deelt Erik Liebe welke strategieën en formats werken, hoe je de balans vindt tussen paid en organic bereik, en hoe je samenwerkt met creators die weten wat werkt.
13:20
-
13:50
Polygame Marketing: van one-night-stands naar vaste klantrelaties
Fingerspitz
In deze sessie neemt Erik je mee in hoe je meer marriage materiaal aantrekt, meer relaties aangaat en meer relaties aanhoudt. Door je Customer experience centraal te zetten in alle fasen van de klantreis. Zo ga jij van one-night-stands naar marriage material en creëer je marketing polygamie.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
Polygame Marketing: van one-night-stands naar vaste klantrelaties
In deze sessie neemt Erik je mee in hoe je meer marriage materiaal aantrekt, meer relaties aangaat en meer relaties aanhoudt. Door je Customer experience centraal te zetten in alle fasen van de klantreis. Zo ga jij van one-night-stands naar marriage material en creëer je marketing polygamie.
14:00
-
14:30
Het toepassen van AI: een slimmer framework voor adtech bouwen
PubMatic
Deze presentatie belicht ook baanbrekende trends en concrete use cases die laten zien hoe AI niet langer een experiment is, maar een strategische hoeksteen voor digitaal succes. Als je de toekomst van programmatic advertising onderzoekt, helpt deze sessie je te begrijpen hoe u de juiste AI-modellen op de juiste plaatsen kunt toepassen, zodat u schaalbare, ethische en impactvolle resultaten kunt behalen in een steeds complexer ecosysteem.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Het toepassen van AI: een slimmer framework voor adtech bouwen
Deze presentatie belicht ook baanbrekende trends en concrete use cases die laten zien hoe AI niet langer een experiment is, maar een strategische hoeksteen voor digitaal succes. Als je de toekomst van programmatic advertising onderzoekt, helpt deze sessie je te begrijpen hoe u de juiste AI-modellen op de juiste plaatsen kunt toepassen, zodat u schaalbare, ethische en impactvolle resultaten kunt behalen in een steeds complexer ecosysteem.
14:40
-
15:10
Pinterest: performance met visuele search en positiviteit
Pinterest
Kitty Neuhaus-Bakker spreekt over hoe grote merken inspelen op visuele search op Pinterest en deelt haar drie top tips over je op een simpele manier meer omzet uit Pinterest marketing kunt halen.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Pinterest: performance met visuele search en positiviteit
Kitty Neuhaus-Bakker spreekt over hoe grote merken inspelen op visuele search op Pinterest en deelt haar drie top tips over je op een simpele manier meer omzet uit Pinterest marketing kunt halen.
15:20
-
15:50
AI en het begin van het einde van marketing
AI Marketing Academy
Charida legt de vinger op de zere plek, en bespreekt een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ze laat zien wat er nú al gebeurt met real-life cases, uit echte organisaties en wat dit vraagt van marketeers hun skillset.
Sponsored
English
16:00
-
16:30
.png)
AI en het begin van het einde van marketing
Charida legt de vinger op de zere plek, en bespreekt een splitsing in marketingtypen die nog nauwelijks besproken wordt. Ze laat zien wat er nú al gebeurt met real-life cases, uit echte organisaties en wat dit vraagt van marketeers hun skillset.
16:00
-
16:30
SEO in het AI-tijdperk: nieuwe strategieën voor digitale marketeers
Schrijven voor het Brein
De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
SEO in het AI-tijdperk: nieuwe strategieën voor digitale marketeers
De impact van AI op jouw marketingresultaten is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
10:00
-
10:30
Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
Zeeman
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal, manager eCommerce bij Zeeman, hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
10:40
-
11:10
Hoe DAS Import resultaten met 31% verhoogde & kosten met 23% verlaagde
Billy Grace
Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Hoe DAS Import resultaten met 31% verhoogde & kosten met 23% verlaagde
Ontdek in deze sessie hoe DAS Import 31% meer offerteaanvragen wist te realiseren, de kosten per aanvraag met 23% verlaagde én offline campagnes opnieuw wist te laten renderen
11:20
-
11:50
Van shoot naar prompt: hoe GenAI marketing producties radicaal verandert
Aigency Amsterdam
In deze sessie bespreekt Chrissie de opkomst van synthetische media: media die volledig of deels gegenereerd is met behulp van generatieve AI-tools. Daarnaast zoomen we in op een aantal fundamentele vragen.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
Van shoot naar prompt: hoe GenAI marketing producties radicaal verandert
In deze sessie bespreekt Chrissie de opkomst van synthetische media: media die volledig of deels gegenereerd is met behulp van generatieve AI-tools. Daarnaast zoomen we in op een aantal fundamentele vragen.
12:00
-
12:30
Hoe HEMA organic social media inzet om hun merkliefde te vergroten
HEMA
In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
Hoe HEMA organic social media inzet om hun merkliefde te vergroten
In deze sessie deelt Scott van der Winden hoe HEMA dagelijks met een simpele, doeltreffende contentaanpak merkliefde opbouwt bij een miljoenenpubliek, vrijwel volledig organisch.
12:40
-
13:10
Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping
GoSpooky
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
13:20
-
13:50
De toekomst van CX: AI maakt de klantreis persoonlijker dan ooit
Follo
Ontdek hoe AI-gedreven personalisatie, dynamische content en geautomatiseerde A/B-testen zorgen voor een unieke winkelervaring die bezoekers converteert.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
De toekomst van CX: AI maakt de klantreis persoonlijker dan ooit
Ontdek hoe AI-gedreven personalisatie, dynamische content en geautomatiseerde A/B-testen zorgen voor een unieke winkelervaring die bezoekers converteert.
14:00
-
14:30
Seamless Search in Actie: Creëer incrementele waarde binnen jouw Search strategie
Incubeta
Ontdek hoe innovatieve technologie de verborgen overlap tussen paid en organische resultaten onthult, waarbij de gevallen waar de media spend de kosten opdrijft zonder duidelijke waarde worden geïdentificeerd.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Seamless Search in Actie: Creëer incrementele waarde binnen jouw Search strategie
Ontdek hoe innovatieve technologie de verborgen overlap tussen paid en organische resultaten onthult, waarbij de gevallen waar de media spend de kosten opdrijft zonder duidelijke waarde worden geïdentificeerd.
14:40
-
15:10
Nieuwe spelregels voor bureaus: prioriteren, vernieuwen en samenwerken met Gen AI
KPMG & Dawn
Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Nieuwe spelregels voor bureaus: prioriteren, vernieuwen en samenwerken met Gen AI
Wat zijn de belangrijkste knoppen om aan te draaien? In welke volgorde? Wat betekent dit voor de marketeer en het vak zelf? En: hoe gaan we om met de nieuwste medewerker: AI? Dit en meer komt aan bod in deze interviewsessie.
15:20
-
15:50
De laatste AI en Digital skills die jou een voorsprong geven
Beeckestijn Business School
Bart neemt je in een energieke sessie mee in de laatste ontwikkelingen en skills die veelgevraagd zijn in tijden van AI. Bart schetst de belangrijkste ontwikkelingen, geeft veel best practices en deelt wat bedrijven morgen nodig hebben.
Sponsored
English
16:00
-
16:30
.png)
De laatste AI en Digital skills die jou een voorsprong geven
Bart neemt je in een energieke sessie mee in de laatste ontwikkelingen en skills die veelgevraagd zijn in tijden van AI. Bart schetst de belangrijkste ontwikkelingen, geeft veel best practices en deelt wat bedrijven morgen nodig hebben.
16:00
-
16:30
AI & content: efficiëntie meets menselijke touch
Vitaminstore
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
AI & content: efficiëntie meets menselijke touch
In deze sessie laat Caya Kerkhof zien hoe je met AI sneller, beter en efficiënter kunt werken – zonder concessies te doen aan betrouwbaarheid en kwaliteit. Benieuwd hoe jij dit kunt toepassen?
10:00
-
10:30
Menselijkheid in virtuele influencers
Hogeschool Rotterdam
In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Menselijkheid in virtuele influencers
In deze sessie deelt Iris Withuis haar inzichten over hoe je ervoor kunt zorgen dat virtuele influencers menselijk aanvoelen en aan welke knoppen je kunt draaien in het ontwerp.
10:40
-
11:10
Optimale customer experience in non-lineaire klantjourneys
Censhare
A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Optimale customer experience in non-lineaire klantjourneys
A linear customer journey is less and less common. Systems need to be adjusted in order to deliver relevant, personalized content at every touch point. Rick will discuss the steps that are necessary to make your content and your delivery infrastructure ready for this.
11:20
-
11:50
Boosting experimentation efficiency in multi-team, multi-brand organisations with AI and automation tools
Vaimo
Learn how to solve common process challenges and improve experimentation efficiency across different teams and brands using AI and automation tools. Increase the speed of testing and gain valuable insights faster.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
Boosting experimentation efficiency in multi-team, multi-brand organisations with AI and automation tools
Learn how to solve common process challenges and improve experimentation efficiency across different teams and brands using AI and automation tools. Increase the speed of testing and gain valuable insights faster.
12:00
-
12:30
Van AI tot zero-click marketing: het is tijd voor een contentrevolutie
SEO & Content Marketeer
In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
Van AI tot zero-click marketing: het is tijd voor een contentrevolutie
In deze sessie neemt Chantal je mee langs de belangrijkste ontwikkelingen en laat ze zien waarom de traditionele aanpak van content marketing en SEO niet meer werkt.
12:40
-
13:10
De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B
Philips
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
De Kracht en evolutie van inhouse digital marketing bij Philips B2B
Binnen Philips Healthcare speelt B2B een belangrijke rol in het ondersteunen van digitale marketinginitiatieven. Het inhouse mediateam is georganiseerd in subteams die elk een specifieke sub-business ondersteunen.
13:20
-
13:50
AI-first: de lessen die we leerden in het najagen van onze visie
Traffic Builders
Tije deelt in deze sessie wat het betekent om als organisatie echt AI-first te zijn en hoe wij het zijn geworden. Spoiler: dat gaat verder dan een ChatGPT Plus abonnement voor iedereen. AI moet een strategische prioriteit krijgen en geïntegreerd worden in alle bedrijfsprocessen.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
AI-first: de lessen die we leerden in het najagen van onze visie
Tije deelt in deze sessie wat het betekent om als organisatie echt AI-first te zijn en hoe wij het zijn geworden. Spoiler: dat gaat verder dan een ChatGPT Plus abonnement voor iedereen. AI moet een strategische prioriteit krijgen en geïntegreerd worden in alle bedrijfsprocessen.
14:00
-
14:30
Van ruis naar regie: breng creatie en media samen
Cape
Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Van ruis naar regie: breng creatie en media samen
Campagnes falen niet aan het eind, maar aan het begin. Ontdek hoe een geïntegreerde aanpak met creatieve content die gebouwd is op inzichten en realtime feedback loops, het verschil maakt tussen frustratie en performance.
14:40
-
15:10
Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven
Funda
In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Van gluren bij de buren tot hulp bij de grootste stap uit je leven
In deze sessie delen we hoe Funda relevant blijft voor élk type bezoeker in élke fase van de klantreis: van eerste oriëntatie tot de sleuteloverdracht.
15:20
-
15:50
Unlocking the Potential of CTV Creatives
ShowHeroes
With CTV becoming one of the fastest growing advertising platforms, ShowHeroes’ Global Director of CTV, Sarah Lewis, will explore the future of creativity in CTV advertising.
Sponsored
English
16:00
-
16:30
.png)
Unlocking the Potential of CTV Creatives
With CTV becoming one of the fastest growing advertising platforms, ShowHeroes’ Global Director of CTV, Sarah Lewis, will explore the future of creativity in CTV advertising.
16:00
-
16:30
De volgende stap in performance branding: branded SEO
Redkiwi
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
De volgende stap in performance branding: branded SEO
In deze lezing ontdek je hoe performance branding en Branded SEO elkaar versterken. Samen zorgen ze voor langetermijngroei. Meer zichtbaarheid. Meer autoriteit. Meer resultaat.
10:00
-
10:30
14.385 tools. Een skill om ze te temmen en je budget te verdubbelen
MartechTribe/Beeckestijn
Wat als je ontdekt dat je geen extra software meer nodig hebt maar je alles al in huis hebt? AI maakt jouw bestaande stack compleet. Naast die 14.385 tools is er nog maar een skill die telt.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
14.385 tools. Een skill om ze te temmen en je budget te verdubbelen
Wat als je ontdekt dat je geen extra software meer nodig hebt maar je alles al in huis hebt? AI maakt jouw bestaande stack compleet. Naast die 14.385 tools is er nog maar een skill die telt.
10:40
-
11:10
How to scale and optimize your content supply chain
Optimizely
Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
How to scale and optimize your content supply chain
Marketers are consistently under pressure to create more content (and faster!). A well-oiled content supply chain (from production to delivery to optimization) is key to getting quality content to market quickly, and in front of the right audience at the right time.
11:20
-
11:50
AI is niet de kern van digital marketing. Jij bent dat!
PINK
Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
AI is niet de kern van digital marketing. Jij bent dat!
Samen nemen Elsbeth en Youri je mee langs middelmatigheid, hype én potentieel. Verwacht scherpe reflectie, een knipoog naar LinkedIn-goeroes, en een oproep tot meer dan optimalisatie: tot eigenaarschap.
12:00
-
12:30
Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Ematters | RapidSugar
In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
In deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. Ze maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
12:40
-
13:10
Hoe PostNL Media Services jouw boodschap bezorgt
PostNL
In deze presentatie laat Daniel zien hoe PostNL Media Services is uitgegroeid tot een krachtig advertentieplatform binnen de PostNL app. Je volgt het pad van idee naar livegang – inclusief de keuzes, obstakels en inzichten die het verschil maakten.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Hoe PostNL Media Services jouw boodschap bezorgt
In deze presentatie laat Daniel zien hoe PostNL Media Services is uitgegroeid tot een krachtig advertentieplatform binnen de PostNL app. Je volgt het pad van idee naar livegang – inclusief de keuzes, obstakels en inzichten die het verschil maakten.
13:20
-
13:50
Unlock the power of user-generated content to drive business growth
Bazaarvoice
In this Bazaarvoice Connect Session more about: how leading brands activate UGC at scale to enhance engagement and credibility, how to turn customers into brand advocates by fostering authentic content creation &how to maximize UGC across channels—from social to digital to in-store—to drive measurable results.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
Unlock the power of user-generated content to drive business growth
In this Bazaarvoice Connect Session more about: how leading brands activate UGC at scale to enhance engagement and credibility, how to turn customers into brand advocates by fostering authentic content creation &how to maximize UGC across channels—from social to digital to in-store—to drive measurable results.
14:00
-
14:30
Autonome AI-agents: van hype naar praktijk
Ever & Lerai
In deze sessie brengt Thijs de hype in de praktijk en laat hij zien hoe agents vandaag al echte waarde toevoegen.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Autonome AI-agents: van hype naar praktijk
In deze sessie brengt Thijs de hype in de praktijk en laat hij zien hoe agents vandaag al echte waarde toevoegen.
14:40
-
15:10
Bereik & impact: toekomstbestendig adverteren bij Disney+ en Videoland
Ad Alliance
Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
Bereik & impact: toekomstbestendig adverteren bij Disney+ en Videoland
Vanuit Ad Alliance, onderdeel van RTL, zitten Ingrid en Mirte als onderzoek specialisten bovenop alle inzichten rondom dit nieuwe goud voor adverteerders. Ad Alliance biedt de reclameverkoop in Nederland aan voor onder andere alle RTL-zenders en bijvoorbeeld Ziggo Sport, maar ook voor streamers als Videoland, Disney+, SkyShowtime en HBO Max. Vanuit zijn rol kan Marco als geen andere de impact en effectiviteit van adverteren in een streaming-omgeving duiden en zijn verwachting voor de toekomst uitspreken.
10:00
-
10:30
Hoe Agentic AI marketing transformeert: van CX tot interne processen
CM.com
Tijdens deze sessie neemt Bart je mee in deze trend en laat hij je aan de hand van diverse praktijkcases zien hoe deze baanbrekende technologie effectief kan worden ingezet binnen de e-commerce domeinen van marketing, service en operatie. Een inspirerend inkijkje in een toekomst waarin menselijke creativiteit en digitale innovatie hand in hand gaan.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Hoe Agentic AI marketing transformeert: van CX tot interne processen
Tijdens deze sessie neemt Bart je mee in deze trend en laat hij je aan de hand van diverse praktijkcases zien hoe deze baanbrekende technologie effectief kan worden ingezet binnen de e-commerce domeinen van marketing, service en operatie. Een inspirerend inkijkje in een toekomst waarin menselijke creativiteit en digitale innovatie hand in hand gaan.
10:40
-
11:10
Toegankelijkheid in het digitale tijdperk
ZIGT
Erwin Commijs en Niek Custers bespreken de nieuwste trends, regelgeving en technologische ontwikkelingen op het gebied van digitale toegankelijkheid. Je leert hoe je jouw digitale kanalen optimaliseert voor alle gebruikers, zonder in te leveren op creativiteit of gebruiksvriendelijkheid.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Toegankelijkheid in het digitale tijdperk
Erwin Commijs en Niek Custers bespreken de nieuwste trends, regelgeving en technologische ontwikkelingen op het gebied van digitale toegankelijkheid. Je leert hoe je jouw digitale kanalen optimaliseert voor alle gebruikers, zonder in te leveren op creativiteit of gebruiksvriendelijkheid.
11:20
-
11:50
De loyaliteitskloof: Wat klanten willen dat marketeers weten
Dotdigital
Ontdek tijdens deze sessie hoe trouwe merkambassadeurs te creëren zijn en hoe je de concurrentie voorblijft.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
De loyaliteitskloof: Wat klanten willen dat marketeers weten
Ontdek tijdens deze sessie hoe trouwe merkambassadeurs te creëren zijn en hoe je de concurrentie voorblijft.
12:00
-
12:30
AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Netprofiler
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
AI en Digitale Marketing: van strategie naar succes
Mats en Dyon laten in deze inhoudelijke sessie zien hoe je AI kan integreren binnen je digitale marketingstrategie. Ze nemen je mee in verschillende types van AI en laten met concrete praktijkvoorbeelden zien hoe je morgen al kunt beginnen met het integreren van AI in je digitale marketing strategie.
12:40
-
13:10
Honderden journalistieke ads per jaar, hoe manage je dat effectief?
NRC & SDIM
Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Honderden journalistieke ads per jaar, hoe manage je dat effectief?
Dagelijks werken onverminderd nieuwsgierige journalisten aan de kwaliteitsjournalistiek van NRC. Deze artikelen, van onderzoeksjournalistiek tot rubrieken en alles wat hier tussenin zit zorgen voor een eindeloze catalogus.
13:20
-
13:50
F*ck de perfectie: durf op te vallen met rake content
Mattter content agency
Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
F*ck de perfectie: durf op te vallen met rake content
Hoe behaal je echt effect met contentmarketing? In deze sessie met Leanne Hermans en Berber van der Sloot krijg je concrete tips, scherpe stellingen, feiten, inspiratie en to-do’s om je contentstrategie slim te organiseren.
14:00
-
14:30
Panel: Digital AdSpend study 2024
Confirm & Google
Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Panel: Digital AdSpend study 2024
Dit is een panel waarin wordt besproken over de Digital AdSpend van 2024. Met Confirm en Google.
14:40
-
15:10
Het datagedreven recept voor hyperpersonalisatie van Uitgekookt
Uitgekookt & Friday
In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
Het datagedreven recept voor hyperpersonalisatie van Uitgekookt
In deze sessie kom je te weten hoe ze van een toolgedreven landschap naar een flexibele marketing- en datastack gingen, die klaar is voor de toekomst. Denk aan RFM-modellen, dashboarding met alerts, en de integratie van CDP-data over alle kanalen heen. Het resultaat? Meer herhaalaankopen, hogere klanttevredenheid en een slimmer inzetbare marketing stack.¶
10:00
-
10:30
Wat jij kunt leren van de succesvolle social media strategie van Kia
Kia & Monkeys & Bananas
Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Wat jij kunt leren van de succesvolle social media strategie van Kia
Hoe zorg je dat je op social bijdraagt aan de groei van je merk, én relevant bent voor je doelgroep? Hoe borg je dat je consistent hetzelfde verhaal blijft laden, terwijl je ook mee wilt gaan met leuke trends die voorbij komen? En hoe krijg je de organisatie mee wanneer je voelt dat ‘reclame maken’ op social media op een andere manier moet dan wat we tot nu toe gewend zijn? ¶
10:40
-
11:10
Navigating the Fragmented CTV Landscape
Teads
Bastian will break down the current state of CTV in the Dutch market highlighting emerging trends, the role of native versus instream formats, and the growing importance of the open web as an alternative to walled gardens. He’ll also reveal how Teads is helping brands navigate this landscape with innovative solutions like Teads Audiences, a powerful data-targeting framework, and the CTV Homescreen, a high-impact entry point designed to capture viewer attention and drive meaningful results.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Navigating the Fragmented CTV Landscape
Bastian will break down the current state of CTV in the Dutch market highlighting emerging trends, the role of native versus instream formats, and the growing importance of the open web as an alternative to walled gardens. He’ll also reveal how Teads is helping brands navigate this landscape with innovative solutions like Teads Audiences, a powerful data-targeting framework, and the CTV Homescreen, a high-impact entry point designed to capture viewer attention and drive meaningful results.
11:20
-
11:50
Zo personaliseert VI hun content door clubvoorkeuren voor 225.000 fans
Funnelboost & PXR Media (i.s.m. Copernica)
Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.
Sponsored
English
12:00
-
12:30
.png)
Zo personaliseert VI hun content door clubvoorkeuren voor 225.000 fans
Tijdens deze sessie ontdek je hoe we een Customer Data Platform in combinatie met gerichte e-mailmarketing voor VI.nl hebben ingezet om interesse in specifieke voetbalclubs af te leiden uit website gedrag. Op basis van die data personaliseerden we onder andere nieuwsbrieven én schreven bezoekers zich doelgericht in voor clubspecifieke content. Het resultaat? Meer dan 225.000 verrijkte profielen, klaar voor gepersonaliseerde marketing.
12:00
-
12:30
De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties
Merkle
Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
De kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelaties
Tijdens deze sessie ontdek je hoe merken kunnen evolueren van transactionele tactieken naar betekenisvolle, omnichannel ervaringen die niet alleen de Customer Lifetime Value (CLV) verhogen, maar ook de Cost Per Acquisition (CPA) verlagen.
12:40
-
13:10
Ranken in ChatGPT: de top 5 grootste inzichten uit ons GEO-experiment
Doublesmart
De AI-revolutie is begonnen. Deze sessie biedt concrete handvatten om marketingstrategieën toekomstbestendig te maken en de zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekomgevingen te versterken.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Ranken in ChatGPT: de top 5 grootste inzichten uit ons GEO-experiment
De AI-revolutie is begonnen. Deze sessie biedt concrete handvatten om marketingstrategieën toekomstbestendig te maken en de zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekomgevingen te versterken.
13:20
-
13:50
De ROI van content: zin of onzin?
Chapter42 & SEO & Content Marketeer
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.
Sponsored
English
14:00
-
14:30
.png)
De ROI van content: zin of onzin?
In deze sessie nemen Chantal, Bouke en Roy je mee langs deze ontwikkelingen en in hoe je contentmarketing dan wel concreet aan kunt pakken. Dit geldt voor zowel B2B- als B2C-spelers.
14:00
-
14:30
Hoe zet je AI agents in om het meeste uit je marketing team te halen
Lodestone Digital
AI agents zijn booming, maar hoe je ze het beste kan inzetten in je team vertelt Jonas je aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden.
Sponsored
English
14:40
-
15:10
.png)
Hoe zet je AI agents in om het meeste uit je marketing team te halen
AI agents zijn booming, maar hoe je ze het beste kan inzetten in je team vertelt Jonas je aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden.
14:40
-
15:10
Websites optimaliseren voor duurzame strategie
ConversionReview
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Websites optimaliseren voor duurzame strategie
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversieoptimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
15:20
-
15:50
Roundtable 1: Van chatten in ChatGPT naar structurele AI-implementatie in je team
Doublesmart
Samen met andere marketingprofessionals voer je het gesprek over de cruciale overgang van losse pilots naar duurzame integratie van AI in je processen. Krijg praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en een concreet stappenplan aangereikt om AI succesvol te verankeren in je marketingaanpak.
Sponsored
English
10:40
-
11:05
.png)
Roundtable 1: Van chatten in ChatGPT naar structurele AI-implementatie in je team
Samen met andere marketingprofessionals voer je het gesprek over de cruciale overgang van losse pilots naar duurzame integratie van AI in je processen. Krijg praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en een concreet stappenplan aangereikt om AI succesvol te verankeren in je marketingaanpak.
10:40
-
11:05
Roundtable 2: Build Customer Experiences as dynamic as your customers are
Censhare
Build Customer Experiences as dynamic as your customers are. Composable Customer Experience (CCX) gives brands the flexibility to design customer journeys that are modular, fast, and personalized. By leveraging MACH architecture principles, marketers gain more control and speed without depending heavily on IT. During this session Rik will explain how to adopt to this shift, transforming CX into a dynamic system that evolves with customer expectations.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 2: Build Customer Experiences as dynamic as your customers are
Build Customer Experiences as dynamic as your customers are. Composable Customer Experience (CCX) gives brands the flexibility to design customer journeys that are modular, fast, and personalized. By leveraging MACH architecture principles, marketers gain more control and speed without depending heavily on IT. During this session Rik will explain how to adopt to this shift, transforming CX into a dynamic system that evolves with customer expectations.
13:40
-
14:05
Roundtable 3: Hoe vaak wordt je merk genoemd in ChatGPT en hoe optimaliseer je dit?
Follo
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 3: Hoe vaak wordt je merk genoemd in ChatGPT en hoe optimaliseer je dit?
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
13:40
-
14:05
Roundtable 3: Van scrollen naar shoppen – transformeer social naar een verkoopkanaal
Follo
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
Sponsored
English
10:40
-
11:05
.png)
Roundtable 3: Van scrollen naar shoppen – transformeer social naar een verkoopkanaal
In deze interactieve sessie bespreken onze Follo experts samen met jou en andere marketingprofessionals hoe vaak je merk al wordt genoemd in deze AI-gedreven zoekomgevingen.
10:40
-
11:05
Roundtable 4: Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
Ematters & RapidSugar
In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 4: Van datastrategie naar klantactie: zo haal je meer uit je eigen kanalen
In deze sessie neem ik je mee in de wereld van effectieve datastrategieën en de slimme inzet van je eigen kanalen. We maken een compacte, maar waardevolle deepdive in het gebruik van owned data — van zero party tot first party — en hoe je deze data concreet vertaalt naar actie via je owned media: e-mail, app, website én AI-agents.
13:40
-
14:05
Roundtable 5: Bouw een AI-gedreven marketingstrategie
Netprofiler
In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.
Sponsored
English
12:40
-
13:05
.png)
Roundtable 5: Bouw een AI-gedreven marketingstrategie
In een open sparringssessie ga je samen met andere marketingprofessionals én twee ervaren strategen in gesprek over hoe AI in je digitale marketingstrategie verwerkt kan worden.
12:40
-
13:05
Roundtable 5: Culture Driven Ad Flights: de sleutel tot effectieve campagnes
C2B
Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.
Sponsored
English
10:40
-
11:05
.png)
Roundtable 5: Culture Driven Ad Flights: de sleutel tot effectieve campagnes
Tijdens deze roundtable delen we inspirerende praktijkvoorbeelden van merken als Beemster en KiKa, ontdek je hoe je platforms zoals TikTok optimaal inzet én hoe je je campagne 360º maakt; van web tot winkelvloer.
10:40
-
11:05
Roundtable 7: Human Loyalty: Bouw echte klantverbinding via je eigen kanalen
Merkle
Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 7: Human Loyalty: Bouw echte klantverbinding via je eigen kanalen
Tijdens deze interactieve rondetafelsessie duiken Wendy en Vivian in de kracht van Human Loyalty: hoe je via je eigen media zoals e-mail, app, web en klantenservice niet alleen functionele, maar vooral emotionele loyaliteit opbouwt. Geen generieke journeys, maar oprechte, persoonlijke merkervaringen die klanten raken en binden.
13:40
-
14:05
Roundtable 8: From safe to suitable: smart buying over cheap media
Channel Factory
Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 8: From safe to suitable: smart buying over cheap media
Het draait niet om wat je uitsluit, maar wat je bewust kiest. Rik en Marco nemen je in deze sessie mee door een tiental voorbeelden.
13:40
-
14:05
Roundtable 9: Aan de slag met loyaliteit op maat: van Gen Z tot Boomers
Dotdigital
In deze roundtable leer je wat de drijfveer is van de verschillende generaties om zich te binden aan een merk, en bespreken we welke tactieken en (AI) tooling jij in kunt zetten om als merk direct meer waarde en merkbinding te genereren.
Sponsored
English
13:40
-
14:05
.png)
Roundtable 9: Aan de slag met loyaliteit op maat: van Gen Z tot Boomers
In deze roundtable leer je wat de drijfveer is van de verschillende generaties om zich te binden aan een merk, en bespreken we welke tactieken en (AI) tooling jij in kunt zetten om als merk direct meer waarde en merkbinding te genereren.
13:40
-
14:05